شناسهٔ خبر: 26041 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی نوشهر خبر داد:

ایمن‌سازی محور ارتباطی كجور شهرستان نوشهر

ایمن سازی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نوشهر از اقدامات گسترده ایمن‌سازی در سطح محور ارتباطی " دوآب _ كجور _ كدیرسر" این شهرستان توسط عوامل راهداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، سهیل درویش ضمن اعلام این خبر گفت: شهرستان نوشهر به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه‌های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی‌شماری است كه به این منطقه رفت و آمد كرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می‌كنند.

وی تصریح كرد: از این رو محورهای ارتباطی این شهرستان در طول سال بخصوص ایام تعطیلات پرترافیك و پر رفت و آمد بوده كه در میان نیز محورهای روستایی و ییلاقی این منطقه نیز از این قضیه مستثنی نیست.

درویش ادامه داد: از این رو ایمن‌سازی محورهای این شهرستان از اولویت‌های کاری این اداره محسوب می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نوشهر به محور کوهستانی کجور اشاره و عنوان کرد: باتوجه به حجم تردد و وجود روستاها و مناطق گردشگری و طبیعی می‌طلبد تا شرایط مطلوبی جهت تردد کاربران در سطح این محور فراهم آید، از این رو با هماهنگی مدیریت راهداری این اداره کل و بسیج امکانات و تجهیزات این اداره فععالیت‌های گسترده ایمن‌سازی محور کجور در فاز اول (محدوده آستانکرود تا نهالستان بطول ۱۲ کیلومتر) در دستور کار قرار گرفت.

درویش درخصوص اقدامات ایمن‌سازی در سطح محور مذکور افزود: تعریض و حذف پیچ‌های خطرناک، شانه سازی و ریزش برداری، جمع آوری سنگ‌های معلق، بهسازی و شست و شوی علائم، لایروبی دهنه آبروها، ایجاد ریسه خاکی در نقاط پرتگاهی و ... از جمله اقدامات راهداری و ایمن‌سازی بوده که در سطح محور کجور به اجرا درآمد.

گفتنی است رستم سیاسرانی بخشدار کجور نیز با ارسال نامه‌ای از زحمات درویش و تمام کارکنان و راهداران خدوم شهرستان نوشهر به جهت اقدامات مذکور در سطح محور ارتباطی" دوآب _ كجور _ كدیرسر" تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما